Mijn Klacht:
goedemiddag vrijdag 15 oktober heb ik een klein boodschapje gedaan bij big bazar Muiden. Daar betaalde ik met 10 euro en kreeg 5 terug .5 minuten later ontdekte ik bij de volgende winkel dat deze afgeschuurd was en omdat ik verder geen geld bij mij had moest ik deze terug hebben gekregen bij u winkel. ik terug daar werd de leiding gevende er bij gehaald en de vriendelijke jongen die mij geholpen had. nu mij klacht die jongen werd beschuldigd dat hij dat briefje had aangenomen en ik dat zij het niet terugnamen want het kwam niet van hun. De jongen werd niet correct behandeld en waar nog meer klanten bij stonden beschuldigd door de leidinggevende hij liep weg aan kwam met het geld terug en gaf het aan zijn baas die het aan mij gaf . Later realiseerde ik mij dat hij het uit eigen zak had betaald. Dit mag niet in de winkel gebeuren en vind het vreselijk voor dei jongen en heel erg onbeschoft en niet professioneel behandeld. Ik hoop dat u met deze klacht iets doet
met vriendelijke groet
lydie wiegert
Gewenste Oplossing:
dat deze jongen zijn geld terug krijgt en de leidinggevende hier op aangesproken word e dit niet herhaalt word