Klacht: Artikel niet compleet en verkeerd onderdeel

dennisschneider op 19 augustus 2022 over Big Bazar in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goededag.

Wij hebben afgelopen zondag een Mutsy nio kinderwagen bij de big bazar in Heerlen gekocht. Na vooraf een aantal filialen gebeld te hebben hadden ze deze gelukkig nog. Na thuis deze uitgepakt te hebben bleek al snel dat de boodschappen mand die bij het onderstel hoort ontbreekt en ook dat er twee rechter voorwielen bij zitten (deze horen gespiegeld te zijn) . Na dit te hebben ontdekt hebben we gelijk een aantal filialen gebeld in een straal van 50km of ze deze nog op voorraad hebben om eventueel het ontbrekende en foute onderdeel te ruilen. Helaas was dit de laatste. Na deze teleurstellende mededeling hebben we gelijk contact gezocht met de klantenservice en deze reageerde al vrij snel terug. Hun antwoord was dat de boodschappen mand bij alle kinderwagens in hun filialen niet erbij zit en het probleem met het wiel gingen ze intern overleggen. Ze kwamen al snel met het idee om het wiel te draaien, maar dit hadden we al onderzocht en ook rond gebeld , naar was technisch niet mogelijk. Ze gingen nog eens verder intern overleggen. Het laatste antwoord was dat ze niks voor ons konden betekenen en ook geen compensatie qua geldbedrag, omdat de wagen al zo goedkoop is en ook nooit meer te krijgen is. Enige optie was deze terug te brengen. Maar het zijn 3 grote zware dozen en als hun vermeld hadden dat er geen boodschappen mand bij zit hadden we deze ook niet meegenomen. We willen de wagen graag behouden, maar voelen ons behoorlijk in de steek gelaten door big bazar.

Gewenste Oplossing:

Graag een compensatie ( geld bedrag ) zodat wij een boodschappen mand erbij kunnen kopen en ook voor het verkeerde wiel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Big Bazar over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door dennisschneider