Klacht: [email protected]

[email protected]

Boekingsnummer : ‪6451852‬

Park: Eemhof (NL)

Cottage nummer : 373

Aan: Center Parcs Netherlands NV (De Eemhof)

Rivium Boulevard 213

2909 LK Capelle aan den IJssel

Assen, 9 mei 2020

Onderwerp: weigeren corona-voucher en restitutie volledig betaald bedrag

Geachte heer of mevrouw,

Op 28-10-2020 heb ik met u een overeenkomst gesloten voor een verblijf van 7 nachten (vr 24-04-2020 tot vr 01-05-2020) op lokatie de Eemhof in Nederland. Vanwege de coronacrisis kunt u onze overeenkomst niet nakomen. En daarom hebt u mij een voucher aangeboden ter compensatie.

Wat is het probleem?
In de afgelopen maand heb ik meerdere malen contact gehad met medewerkers. 3 maal telefonisch waarbij er notities gemaakt zouden worden. Ik heb 2 maal schriftelijk een klacht ingediend welke nooit beantwoord is. Er is 1x een reply standaard mail terug gestuurd in het Frans, met vermelding dat er binnenkort een voucher komt.

Zowel schriftelijk als telefonisch heb ik mijn redenen aangegeven waarom het voor mij niet goed uitpakt om de voucher aan te nemen en waarom ik mijn geld terug vraag waar ik wettelijk gezien recht op heb. Voor 99% zeker kan ik de voucher niet binnen het termijn gebruiken, ten eerste vanwege de verplichte schoolvakanties waar ik aan vast zit (er zijn in het voucher termijn dus maar 3 momenten van een lange week), ten tweede mijn werk welke alle vakanties heeft ingetrokken en indien deze toch worden vrijgegeven ik pas 1 maand van te voren hoor of mijn vakantie is goedgekeurd en dan zijn de kindercottage 99% van de tijd al gereserveerd.

Wat verwacht ik van u?
Ik weiger uw voucher en ik eis mijn geld terug (welke wettelijk is bepaald) binnen uiterlijk 4 weken. U kunt het geld storten op NL19RABO ‪0 38 28 84 515‬ op naam van B.G Sieberichs te Assen (NL).

Ik ontvang graag binnen 2 weken uw reactie in het Nederlands via dit mailadres.

Biedt u geen oplossing?
Als u mijn geld niet terug stort, dan meld ik dit bij ACM ConsuWijzer, het consumentenloket van de ACM en eventueel een advocaat. Ik vertrouw erop dat het niet zo ver hoeft te komen.

Ik ontvang graag binnen 2 weken uw reactie per e-mail. Indien ik geen reactie ontvang in nederlands taal dan meld ik dit ook bij ACM ConsuWijzer.

Sieberichs

Wat verwacht ik van u?
Ik weiger uw voucher en ik eis mijn volledige geld terug (welke wettelijk is bepaald) binnen uiterlijk 4 weken. U kunt het geld storten op NL19RABO ‪0 38 28 84 515‬ op naam van B.G Sieberichs te Assen (NL).

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door biancaenchrista