Klacht: Bezorgtijd

op 30 september 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als ik naar mijn bestellingen ga en dan op pakket volgen druk staan er vaak 1000ms of meer maar als ik dan een andere keer kijk is het soms opeens boven de 2000ms.

Dus mijn vraag is hoe krijg ik een duidelijke aflevering datum of tijd.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik een duidelijke bezorgdatum of tijd weet

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

2 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

2 maanden geleden - Hallo Jeroen, nogmaals, wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 09 oktober 2017 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen2002