Klacht: Bezorgster liet fiets tegen auto vallen

op 26 juli 2016 over Brabants dagblad in de categorie Media

Vandaag, 26 juli 2016, werd de krant rond 6 uur bij ons bezorgd. Toen ik hoorde dat de krant binnengeschoven werd ben ik naar de voordeur gelopen om de krant te pakken. Buiten zag ik dat de bezorgster haar fiets opraapte. Deze was omgevallen. De bezorgster keek naar de achterzijde van mijn auto en reed vervolgens weg. Na me aangekleed te hebben ben ik direct naar buiten gegaan om naar de plek te kijken waar de bezorgster naar keek. Aan de achterzijde zaten nieuwe krassen op de achterdeur van de auto, veroorzaakt door de fiets van de bezorgster.

Ten eerste vind ik het niet meer dan normaal dat de bezorgster had aangebed om de schade te melden. Verder wil ik dat de schade wordt hersteld en de kosten worden vergoed. De schade heb ik vanmorgen ook al telefonisch gemeld bij het Brabants Dagbld.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brabants dagblad

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brabants dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door avvelthoven