Klacht: bezorgklacht

op 10 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb al 4 weken geen folderpakket ontvangen

Gewenste Oplossing:

als ik de folders weer regelmatig ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 10 oktober 2017 om 16:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 21 oktober 2017 om 10:42 geantwoord

Ik heb de folders nog steeds niet ontvangen, nu al6 weken niet. Het gaat mij vooral om de folders van KRUIDVAT, LIDL, ALDI enz.....

Bericht van Spotta

3 jaren geleden - Geachte heer Swinkels, Hartelijk bedankt voor uw melding. Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde melding, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgerscoördinator op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht lucieenjan

3 jaren geleden - Nu vandaag 26 oktober heb ik nog steeds het folderpakket niet ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door lucieenjan