Klacht: Bezorging volgen

op 30 mei 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ik heb zaterdag ochtend al vroeg een mail gehad dat ik binnen 24 uur mijn pakket kan volgen …
Nu zijn we 3 dagen verder en ik kan nog steeds niks inzien
Bel ik de klantenservice en krijg ik na 20 minute een zuchtende medewerker aan de lijn leg uit waarvoor ik bel krijg ik een zucht en word er gezegd is al lang doorgegeven
Maar ik heb niks doorgekregen dus dit wil ik duidelijk maken dat ik niet op de hoogte ben gebracht dat het langer gaat duren krijg ik het antwoord “NEE (zucht) hier klagen meel mense over de afdeling weet het ” wat ik dus nie snap want daar heb ik niks mee te maken ik bestel iets en wens op de hoogte te blijven na nog 5 minuten discussie de hoorn eropgegooid

Als ik duidelijk geinformeerd word waar mn paket blijft en ik fatsoenlijk gecompenseerd word voor het leed wat ik nu lijd heb namelijk al dinsdag morgen besteld

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 31 mei 2016 om 19:57 geantwoord

Hallo,

Vanuit onze telefonische klantenservice hebben wij geprobeerd de klant vandaag te bellen. Dit is ons niet gelukt, we hebben de klant daarom een mail gestuurd.
De bestelling is reeds bezorgd bij de klant volgens de informatie van PostNL. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot de levering van een bestelling, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door Lablik