Klacht: Bezorging/Vergoedng

P Arentz op 01 maart 2021 over Gelderlander in de categorie Kranten - Regionaal

Goede morgen,

de week met de ijzige kou en sneeuw ligt nog vers in ons geheugen. zeker ook de tijd dat we de Gelderlander niet heben ontvangen .Gedeeltelijk logisch dat je 1 of 2 dagen geen krant krijgt omdat de bezorgster er niet door kan komen. Maar de derde dag was er bij ons wel door te komen.
Althans wel door de bezorgers van de reclamefolders en de bezorger van het IJsselstreekvizier. Worden misschien anders beloond.
Ik heb melding gedaan van het niet ontvangen van de krant gedurende de hele week.
Ik kreeg een melding terug dat ik antwoord kon verwachten binnen 2 werkdag en dat er minder in rekening gebracht zou worden.
Echter: het antwoord heb ik nooit gekregen en de vergoeding heeft betrekking op 1 dag.
Hartelijk bedankt, maar dit lijkt nergens op. Ik ben benieuwd wat uw antwoord hierop is, maar ik ben hier niet blij mee.

Groet P. Arentz

Een aanvaardbare oplossing

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gelderlander

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gelderlander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P Arentz