Klacht: Bezorging slechte communicatie

op 03 juni 2021 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betreft HB38392478
3 keukenbladen.
Besteld op 20/5, waren op voorraad, bezorging 2-3 werkdagen. Gewijzigde datum ontvangen: levering 25-27 mei. Op basis hiervan voor ons project mensen ingehuurd.
Meerdere malen gebeld en gemaild, naar zowel HB als de Transporteur (van Spreuwel). De bladen waren vlg HB op 26 mei opgehaald, echter de transporteur heeft ze niet. Dit duurt tot de dag van vandaag (3 juni). Niemand weet waar de bladen zijn en al helemaal niet wanneer ze worden geleverd. Ik word van het bekende kastje naar de muur gestuurd. Alles vooruit betaald, inclusief € 95,- transportkosten. De klant is hier blijkbaar totaal oninteressant.
Mvg
Bert Hoepel

Gewenste Oplossing:

Zoals uit het bovenstaande blijkt is dat moment al gepasseerd. Misschien een financiële compensatie.
Voor de rest hoop ik dat jullie je organisatie aanpassen, want dit is een flinke blooper.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 03 juni 2021 om 15:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 07 juni 2021 om 10:38 geantwoord

Nog steeds niets gehoord.
Is geen oplossing; men is bezig?

Gr Bert Hoepel

Alle klachten die gemeld zijn door Buitenbar