Klacht: Bezorging op zondag

op 28 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Ik heb spotta er al meermaals op gewezen dat bezorging op zondag heel gevoelig ligt in onze wijk. Postcodegebied 2903. Dan gaat het een poosje goed en dan ineens wordt er op zondag bezorgd, terwijl men van spotta zijde beloofd was om niet op zondag te bezorgen in onze wijk. Als ik nu een klacht indien, reageert men: “de bezorgers mogen van zondag tot dinsdag bezorgen.

Als er niet op zondag bezorgd wordt.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 augustus 2017 om 16:40 geantwoord

Geachte heer/mevrouw ….,

Vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Ik zal u in deze mail het een en ander proberen toe te lichten.
Onze bezorgers mogen de folders op zondag, maandag en dinsdag bezorgen. Zij mogen zelf kiezen welke van deze drie dagen hen het beste schikt. Daarom kan het ook voorkomen dat u de folders niet iedere week op dezelfde dag ontvangt, de ene week bijvoorbeeld op zondag en de andere week bijvoorbeeld op dinsdag.
Indien u dit niet op prijs stelt zou u er voor kunnen kiezen een NEE-NEE of NEE-JA sticker op uw brievenbus te plakken. U ontvangt de folders dan helemaal niet meer, maar kunt ze altijd raadplegen op spotta.nl of via de Spotta app.

Hopelijk heb ik u zo voldoende geïnformeerd.

Klantenservice Spotta

Bericht van Spotta

3 weken geleden - Geachte heer, mevrouw Plaisier, Wij hebben begrip voor uw standpunt echter wij kunnen u helaas niet garanderen dat we niet op zondag zullen bezorgen. Zoals we eerder al aangaven mogen onze bezorgers op zondag, maandag en dinsdag bezorgen. Die keuze is aan hen. Nog even ter informatie: PostNL Pakketten wordeh tegenwoordig ook op zondag bezorgd. Hopelijk hebben wij u zo voldoende geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door wijopla