Klacht: Bezorging op de verkeerde dag

op 30 juni 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had bij bezorgingsdata de zaterdag aangevinkt, omdat mijn vriendin dan niet aanwezig is. De kaart werd echter vandaag al bezorgd, waardoor ze zelf de kaart al in de brievenbus aantrof en de verrassing hierdoor eigenlijk verpest was.

Gewenste Oplossing:

Als de fout erkent wordt en hier vergoeding tegenover staat, omdat ik op deze manier geld heb betaald voor een verrassing die niet kon plaatsvinden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 30 juni 2017 om 22:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jordi,
Bedankt voor je melding.
We hebben het voor je nagekeken en zien dat je hebt gekozen voor bezorgdatum 30-6. Deze datum staat ook in je orderbevestiging en zullen wij nooit en ten nimmer aanpassen of de kaart eerder versturen.
We willen je vragen om je orderbevestiging na te kijken, mocht deze afwijken horen we dit graag.
Greetz, Eline

Alle klachten die gemeld zijn door Jroemen