Klacht: bezorging folderpakketten + enquete hierover

op 11 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Ik krijg al weken de folder pakketten niet of veel te laat. Over het algemeen krijg ik de pakketten op woensdag, maar soms ook op donderdag. Dat is vervelend als een aanbieder een speciale aanbieding op woensdag heeft, maar ook omdat je gewoon te laat bent voor aanbiedingen. Het invullen van de enquete die Spotta op haar site biedt is zinloos. Dat doe ik al maanden maar niemand doet iets met die info.

Als ik mijn folderpakket, zoals lang geleden, uiterlijk op zondagavond in de bus krijg

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 11 mei 2017 om 10:51 geantwoord

Beste heer/ mevrouw Kooij,

Bedankt voor uw bericht. De meldingen uit de enquête worden altijd opgepakt. Sommige bezorgers hebben meer sturing nodig dan andere. Als de meldingen niet meer binnen komen gaan wij ervan uit dat het opgelost is. Daarom de vraag om de enquête in te blijven vullen. Onze bezorgdagen zijn zondag, maandag en dinsdag. Mocht u de folders toch later ontvangen dan horen wij dat graag.

Spotta klantenservice

Heeft op 11 mei 2017 om 15:06 geantwoord

Voorlopig heb ik ook deze week weer geen pakket ontvangen en het is al een half jaar huilen met de pet op. ik rijg daardoor sterk de indruk dat er niets met de enquête die ik wekelijks invul gedaan wordt. Ik blijf invullen. Zorgen jullie voor verbetering?

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Kooij, Bedankt voor uw bericht. Vanmorgen hebben wij uw echtgenoot telefonisch gesproken. Wij hebben besproken hoe de klachtafhandeling bij ons verloopt. Nogmaals willen wij aangeven dat de ene bezorger meer sturing nodig heeft als een ander. Wij blijven ons uiterste best doen om de folders weer netjes op tijd in uw brievenbus te krijgen. Met vriendelijke groet, Spotta klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Kooij