Klacht: Bezorging en installeren televisie

Mary N. op 17 oktober 2021 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Voor mijn 93-jarige moeder had ik gisterenavond (zaterdag)een televisie gekocht omdat haar oude tv stuk was. Een van haar enige bezigheden is tv kijken. Omdat Coolblue volgens de website de volgende dag de tv zou bezorgen en installeren, had ik het bij Coolblue gekocht. Een email legde uit wat klaar gezet moest worden. We kwamen van een koude kermis thuis omdat de tv pas maandag wordt bezorgd en geïnstalleerd. Schande! Maak geen reclame als je het niet kan waar maken!

Niet tevreden met oplossing omdat geen oplossing is geboden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 02 december 2021 om 14:13 geantwoord

Beste Mary,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Natuurlijk een ontzettend vervelende situatie. Gelukkig is het ondertussen netjes voor je opgelost.

Ons excuus voor de verlate reactie.

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Mary N.