Klacht: Bezorging en eis tot schadevergoeding

op 26 februari 2017 over Brabants dagblad in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de 4e in successie werd het BD weer niet bezorgd op vrijdag 17 februari j.l. Door een computerstoring hier kon ik u niet eerder melding doen hiervan. Samen met een eerdere melding van het te laat bezorgen op de dag in de brievenbus; Heb ik in mijn dorp per auto dus 3 maal per auto bij de kiosk in mijn dorp drie kranten moeten kopen Voor de tweede maal verzoek ik u dringend mij een bedrag van 7 x € 2,10= € 14,70 te compenseren. Gebeurt dit voor de 8e keer wordt het abonnement p.o.
opgezegd. Gelieve hiervan goede nota te willen nemen.

Gewenste Oplossing:

Ben derhalve totaal niet tevreden over de bezorging van het

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brabants dagblad

Reactie van de melder van de klacht Rene Brekelmans

1 jaar geleden - Begrijp niet waarom mijn klacht niet in behandeling wordt genomen!! Moet ik het abonnement soms opzeggen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brabants dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rene Brekelmans