Klacht: bezorging en actie hierop

op 07 juni 2016 over Gelderlander in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al vier jaar lang stuur ik een klacht naar de Gelderlander over een bezorger. Momenteel vervangt hij weer en wordt de krant na 7.00 uur gebracht.
Telefonisch is het onmogelijk iemand te spreken te krijgen (bandje) en via de mail krijg ik altijd excuses, maar geen daadwerkelijke oplossing.

Gewenste Oplossing:

Dat de krant voor 7.00 uur in de bus ligt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gelderlander

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gelderlander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rheden10