Klacht: bezorging

Dhr. W. Leuverink op 23 februari 2021 over Gelderlander in de categorie Kranten - Regionaal

wij hebben de afgelopen tijd vaak de krant gemist in het BASTION. ruim 1 1/2 week , dan weer was er dit dan weer dat. de Gelderlander een van de duurste kranten. Vanmorgen weer laat…………enz.enz. Wij hopen dat wanneer de afrekening in de bus valt hieraan ook gedacht wordt.
wij zijn al meer dan 60 jaar trouw abonnee . Helaas profiteren wij nooit van een aanbieding zoals, wanneer een nieuw lid wordt ingeschreven er speciale aanbiedingen worden aangeboden enz…geef ons ook is iets waar wij tevreden mee kunnen zijn ………………….

.........wij zijn tevreden wanneer het hier boven geschreven bericht wordt uitgevoerd.

PS: u adverteert: de krant ligt elke dag voor 07: 00 uur in u brievenbus, met uit zondering op zat.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gelderlander

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gelderlander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. W. Leuverink