Klacht: Bezorging

op 02 juni 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 3 weken geen folders ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als de folders op maandag in de brieven bus light.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 06 juni 2018 om 11:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken. Hartelijk dank voor dit prettige telefoongesprek.
Wij hebben de melding in behandeling en onze bezorgerscoördinator heeft een aanpassing gedaan.

Wij gaan er vanuit dat u de folders weer netjes in de bus zult ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dit graag van u.

Mochten er nog vraagen enof opmerkingen zijn dan horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw A.Beenders