Klacht: bezorging

op 11 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 13 februari 2018 om 09:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Graag ontvangen wij ook uw huisnummer zodat wij uw klacht op de juiste manier kunnen verwerken.

Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nl/klantenservice.

In het vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door I W