Klacht: Bezorging

H Van Veenendaal op 18 november 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Wij bestelde een boormachine vrijdagmiddag, wat doen we halen we hem zaterdag of laten we hem voor 5 euro vrijdagavond bezorgen.Bezorgen.Vrijdagavond niet gebracht wij waren niet thuis zegt bezorger.Gelogen!Hij komt zaterdag voor 12u zegt medewerker coolbleu.Vol mijn pakket via trage en tracé het komt tussen 9 en 12 naam bezorger erbij.
Om half elf pakje komt niet nieuwe afspraak maken. Maar heb het nu nodig voor een verjaardag.Waardeloos! Hoef de machine niet meer.Slechte manieren door te zeggen dat we niet thuis waren en dat er een afwezigheid briefje in de bus is gegooid dus niet.Bedenk me wel voor ik weer bij Coolbleu bestel.

Andere bezorger

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

4 jaren geleden - Beste meneer Van Veenendaal, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat enorm naar om te lezen dat de levering niet zoals beloofd heeft plaatsgevonden. Dit is niet wat je van ons mag verwachten en wij willen je hiervoor onze excuses aanbieden. We kunnen ons enorm goed voorstellen dat je hier flink van baalt. We hebben je gegevens erbij gepakt en zien dat één van onze collega's de annulering voor jou heeft opgestart. Zodra dit is afgehandeld, ontvang je van ons ter bevestiging een e-mail. Het aankoopbedrag kun je vervolgens binnen 3 werkdagen bij jou terug vinden. Kunnen wij via deze weg iets voor jou betekenen? Wij horen dit heel graag van je zodat we, indien nodig, voor je aan de slag kunnen. Groeten, Coolblue.

Alle klachten die gemeld zijn door