Klacht: bezorging

op 04 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

wij krijgen het hele jaar al bijna geen folders dan 1 week wel dan maanden niet nu ook alweer 2 maanden niks.
twwe weken terug zagen we hier bij leegstaand school achter de muur de folders liggen waren helemaal verregent drie stapels.
het is geen stijl ze beuren wel geld maar bezorgen niks gooien het gewoon weg schandalig .
wij willen gewoon de folders in onze brievenbus ELKE WEEK.

heeeeeeeel ONTEVREDEN

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta