Klacht: Bezorging

op 14 september 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 september 2017 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag meneer de Groot,

Hartelijk dank voor uw melding. Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken.
En zoals afgesproken gaan wij er vanuit dat u vanaf week 39 weer gewoon de folders wekelijks gaat ontvangen. Mocht het onverhoopt in de toekomst niet goed gaan met de bezorging, horen wij dat graag zodat wij desbetreffende bezorger erop aan kunnen spreken.

Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Harmanna 01