Klacht: bezorging

op 21 augustus 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mailbericht gekregen dat een en ander op vrijdag tussen 11.30 en 13.30 uur bezorgd zou worden. Via link op track en trace gekeken en daar staat een window tussen 8.00 en 21.00 uur. Heel de vrijdag niemand gezien.
Zojuist (maandag) een vriendelijke heer gesproken en nu blijkt dat pakket nog in depot staat. Pakket weegt 48 kg en moet door 2 personen worden bezorgd….Tsja de auto’s zijn nu al weg….dus wordt dinsdag. Als je niet belt staat het er nog. Denkt daar niemand na? Gewicht staat erop. Dus 2 man inplannen. Stuur niet automatisch een bezorg bericht met track & trace. NIET KLANTVRIENDELIJK. Persoon aan de telefoon kan er natuurlijk niets aan doen.

Gewenste Oplossing:

als het vandaag (maandag) met spoed bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 25 augustus 2017 om 13:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Groenenboom,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datum is bezorgd.
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd.Wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Voor een eventuele compensatie kunt u contact opnemen met de leverancier, zij zullen dit in behandeling nemen en verder onderling met ons afhandelen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door larbrevert