Klacht: Bezorging

op 15 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De laatste maanden ontvangen wij de folders steeds op dinsdagavond of
zelfs op woensdag. Hierdoor zijn sommige aanbiedingen die op maandag al uitverkocht voor dat ik ze heb kunnen zien.

Gewenste Oplossing:

De folders uiterlijk op zondagavond laten bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 15 augustus 2017 om 16:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Muilwijk,

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op zondagn, maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door AlbertMuilwijk1953