Klacht: bezorging

op 31 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 01 augustus 2017 om 10:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Selder,

Bedankt voor uw bericht. Wat precies de reden is dat u de folders niet ontvangt kunnen wij niet precies aangeven. Vanaf volgende week begint er een nieuwe bezorger bij jullie in de wijk. Hopelijk is hiermee het probleem van niet ontvangen opgelost. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij het graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door dien selder