Klacht: bezorging

op 25 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

deze week geen folders ontvangen in onze straat

aanbiedingen van de folders gaan zondags in dus zaterdag de folders

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 26 juli 2017 om 14:52 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Otten,

Klantenservice Spotta

Bericht van Spotta

3 weken geleden - Geachte heer/mevrouw Otten, Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie. Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door cesot