Klacht: Bezorging

op 13 juli 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakketje zou bezorgt worden tussen 6 en 10. Werd om kwart voor 11 pas bezorgt. Toen sliep de persoon voor wie de ballon was net! Heb haar tot 10 wakker gehouden voor niks.

Gewenste Oplossing:

Ik heb besteld voor vandaag. Extra kosten gemaakt ze ziet m morgen pas dus ik wil geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 14 juli 2017 om 16:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sarah,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de ballon niet op tijd is bezorgd, kwart voor elf is ook wel erg laat.
Graag pakken we de bestelling erbij, echter ontvangen we hiervan graag een ordernummer.
Kun je ons deze sturen? Alvast bedankt en we horen graag van je.
Greetz Eline

Heeft op 19 juli 2017 om 10:48 geantwoord

Het ordernummer van mijn bestelling was 1-82lb5a5rw5.

Bericht van Greetz.nl

3 maanden geleden - Beste Sarah, Bedankt voor het ordernummer. We zullen nagaan bij de koerier wat de reden is van het late bezorgen. Natuurlijk zullen we er voor zorgen dat de gemaakte verzendkosten naar je worden terug gestort. Dit duurt 2 werkdagen voordat dit weer terug op je rekening staat. Mocht je vragen hebben horen we dit graag. Greetz, Eline

Alle klachten die gemeld zijn door Ssaaar__