Klacht: Bezorging

op 10 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij wonen nu in een appartementen complex al een week maar er zijn nog geen volders van jullie bezorgt

Het kan zijn dat het een nieuw aders is

Gewenste Oplossing:

Als ik de folders ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 11 juli 2017 om 12:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Suijker,

Bedankt voor uw bericht. Heel vervelend om te horen dat u de Spotta folders niet ontvangen heeft. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en hopen van harte dat u de Spotta folders op korte termijn weer in uw brievenbus zult ontvangen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,
Medewerkster Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Aad Suijker