Klacht: Bezorging

op 07 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al wekenlang geen folders ontvangen èn diverse keren dit gemeld. Maar tot op heden geen verbetering/bezorging. Wat heeft het melden dan nog voor een zin?

Gewenste Oplossing:

Wekelijks de folders ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 juni 2017 om 13:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van Eikeren,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u al lange tijd de Spotta folders niet ontvangen heeft. Wij hebben hier melding van gemaakt en hopen van harte dat u de folders binnenkort weer in uw brievenbus zult ontvangen. Wij kunnen een en ander telefonisch toelichten. U kunt hiervoor contact opnemen via telefoonnummer: 088-8682000.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Palmstad