Klacht: Bezorging

op 09 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

De folders van Spotta worden structureel te laat bezorgd, namelijk (te) laat op dinsdagmiddag, terwijl de aanbiedingen al op maandag zijn ingegaan.

De folders dienen maandagmorgen bezorgd te zijn!!!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 10 mei 2017 om 09:15 geantwoord

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen echter op zondag, maandag en dinsdagavond tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

met vriendelijke groet,

klantenservice Spotta

Heeft op 10 mei 2017 om 09:50 geantwoord

Het staat u vrij om het (uiterlijke) bezorgtijdstip te vervroegen naar (bijv.) maandagmiddag 12.00 uur.....

Alle klachten die gemeld zijn door Zendeling