Klacht: Bezorging

op 09 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg al weken geen folders meer. En als ik ze eens krijg, dan is het op dinsdag terwijl de aanbiedingen op maandag in gaan!

Gewenste Oplossing:

Op tijd bezorgt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 mei 2017 om 12:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen mevrouw van den Bergh,

Dank u wel voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat u de folders niet heeft ontvangen. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en gaan er mee aan de slag.

Nog even wat info over onze bezorgdagen:
Onze bezorgers mogen op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door eefjelillybit