Klacht: Bezorging

op 09 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Ik krijg al weken geen folders meer. En als ik ze eens krijg, dan is het op dinsdag terwijl de aanbiedingen op maandag in gaan!

Op tijd bezorgt

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 mei 2017 om 12:27 geantwoord

Goedemorgen mevrouw van den Bergh,

Dank u wel voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat u de folders niet heeft ontvangen. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en gaan er mee aan de slag.

Nog even wat info over onze bezorgdagen:
Onze bezorgers mogen op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door eefjelillybit