Klacht: bezorging

op 03 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Eerder kregen we de folders altijd op zaterdag of maandag nu dinsdagavond of de dag er na vind dit zo jammer omdat veel aanbiedingen dinsdags ingaat

als het voor dinsdag bezorgd kan worden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 03 mei 2017 om 15:35 geantwoord

Geachte mevrouw Feikens,

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Groet Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door A.N.Feikens