Klacht: bezorging

op 03 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 juni 2016 om 15:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Koopmans,

Dank u wel voor uw bericht. Wij gaan uitzoeken hoe het komt dat de bezorging bij u niet in orde is. Wij bezitten geen gegevens van de bezorger en het is ook niet toegestaan om deze te delen. Wij gaan hier dus werken van maken en er alles aan doen om de bezorging op orde te krijgen.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door gebekoop@xs4all.nl