Klacht: bezorging

op 24 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 mei 2016 om 11:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Miske,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de krant in de buitenbus bezorgd is.

Wij hebben uw klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst om er voor te zorgen dat De Telegraaf de volgende keer weer aan huis bij u wordt geleverd.

Houdt u er echter rekening mee dat de maximale afstand van de binnenbus naar de openbare weg 10 meter is. Bij langere afstanden kunnen wij de bezorger niet verplichten de krant aan huis te bezorgen.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door jet miske