Klacht: Bezorging

op 23 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 24 mei 2016 om 09:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Mommers,

Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat de krant niet bij u bezorgd is. Helaas hebben wij geen nabezorging, daarom zullen wij ter compensatie uw betaalperiode opschuiven. Wij gaan hiermee aan de slag en u kunt ervan uit gaan dat de krant voortaan keurig bij u bezorgd zal worden.

Met vriendelijke groet,

RC - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door KJM Mommers