Klacht: bezorging!!!!!

op 22 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de laatste 10 dagen krijg ik de volkskrant of helemaal niets!!!! Reeds 4x gebeurd indien geen verbetyering;dan eis ik geld terug van de abonnements gelden!! wegens niet nakomen van leveringsovereenkomst

Gewenste Oplossing:

normale bezorging! gisteren ook klacht gemeld;maar er werd niets!!!!!! na bezorgd!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 24 mei 2016 om 09:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Timmer,

Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat de bezorging niet goed gaat. Wij zullen direct contact opnemen met de bezorgdienst om uit te zoeken hoe dit komt. Ter compensatie zullen wij uw betaalperiode met vier dagen opschuiven. Tevens verzoeken wij u het altijd door te geven als er iets niet goed gaat. U kunt er echter vanuit gaan dan de krant voortaan keurig bij u bezorgd zal worden.

Met vriendelijke groet,

RC - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door meij4512