Klacht: Bezorging

op 18 mei 2016 over Telegraaf Aanbiedingen in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krant wordt gestopt in de straatbus i.p.v. de deurbus, Ondanks een vriendelijk briefje, blijft deze persoon de deurvus vermijden helaas.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de krant gewoon in de deurbus wordt getopt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf Aanbiedingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telegraaf Aanbiedingen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf Aanbiedingen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf Aanbiedingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf Aanbiedingen

Heeft op 23 mei 2016 om 10:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij zijn Telegraaf Aanbiedingen, die producten aanbiedt in de krant en onze website: www.aanbiedingen.telegraaf.nl. Wij verzorgen dus niet de krant zelf.

Wij adviseren u daarom ook om met de abonneeservice van de Telegraaf contact op te nemen: 088 – 824 824 2, daar kunt u de klacht plaatsen omtrent de levering van de krant.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Helen Mekkes-van Doorn