Klacht: Bezorger Rotterdam daagt niet op

op 27 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zonder te overdrijven, kan ik stellen dat tot nu toe 9 van de 10 keer de bezorger nooit is komen opdagen terwijl wij gewoon thuis zitten en wel pakketjes op dezelfde dagen van andere bezorgers ontvangen. Aan de bel ligt het dus niet.Vandaag gebeurt dit weer en ik kan garanderen dat wij vanwege de coronamaatregelen wel thuis zitten!!

In plaats daarvan wordt het pakket direct doorgestuurd naar een Pick-up point zoals vandaag, soms zelfs terug naar het depot, met een e-mail bericht dat ik niet thuis was. Een fysiek briefje wordt niet achtergelaten natuurlijk, want de bezorger is gewoon nooit langs gekomen. Ik heb al bij vorige bezorgingen telefonisch een klacht ingediend. Bijna een uur in de wacht gestaan en ik kreeg simpelweg een onbeschoft weerwoord dat de bezorger WEL stelt dat hij langs is geweest. Met de klacht is dus niks gedaan. Ik huiver hierdoor elke keer weer als ik merk dat mijn bestelling met DPD word bezorgd, er gaat geheid wel wat mis.

Kwaliteit en betrouwbaarheid van bezorgers controleren en aanspreken, betere klantenservice en daadwerkelijk iets met de klachten doen als een klant de moeite neemt om een klacht in te dienen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door YWH