Klacht: Bezorger niet aangebeld

op 26 mei 2020 over Amazon in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Producten besteld bij Amazon.de, thuis gebleven en gewacht op de bezorging van DHL, op gegeven moment mail van DHL dat de bezorger voor een dichte deur had gestaan.
Dus wij de intercom gecontroleerd en deze functioneerde normaal, dus de bezorger is niet bij ons aan de deur geweest.
Het vermoeden is dat hij het teveel werk vond om naar drie hoog te komen en dat is best een kwalijke zaak!.
Nu kunnen we het pakket ophalen in een druk winkelcentrum!

Gewenste Oplossing:

Dat in deze drukke tijden de gewenste service geleverd wordt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amazon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amazon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wivon