Klacht: bezorger liegt over aanbellen

op 26 juli 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Vandaag heb ik van 8 uur ’s morgens tot half 3 gewacht op de bezorger. Tussen 8 en 2 zou bezorgd worden.
Om half 3 heb ik gemaild en gebeld. Hij zou om een uur of half 1 zijn geweest, bij een dichte deur.
Ik ben ervan overtuigd dat hij niet heeft aangebeld. Ik was binnen en de bel is heel luid.
En ik weet waarom hij niet heeft gebeld: hij heeft gezien dat hij 3 trappen op moest om al die zakken kattenbakkorrels naar boven te sjouwen. Daar had hij geen zin in.
Dat begrijp ik. En daarom had ik 10 euro fooi voor de bezorger klaarliggen. Ik heb respect voor mensen die hard werken. Maar ik verfoei leugenaars. En die bezorger B. is een leugenaar.
Ik zal niet de eerste en enige zijn bij wie hij dit kunstje flikt.

Verder vind ik het belachelijk dat ik mijn telefoonnummer moest geven en de schuld krijg omdat ik dit niet wil. Ik heb een geheim nummer. Die telefoniste begon zelfs over 10 euro boete. Hoe durft ze! Ik heb zoveel tijd voor niets thuis gezeten. Alsof dat niets kost!

Ik verwacht van AH en van die bezorger excuses en bezorging op een moment dat mij nu uitkomt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door watnogmeer