Klacht: Bezorger legt het pakketje zonder overleggen op de deurmat

op 07 juni 2021 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een aantal uur heeft het pakketje open en bloot voor de hele straat en iedereen die erlangs rijdt gelegen. Had zo meegenomen kunnen worden aangezien het een bijenkorf doos is. Niet handig en zeker niet zonder overleg!

Gewenste Oplossing:

Graag bezorgers DHL aanspreken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 17 juni 2021 om 13:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Mike,

Wat onhandig inderdaad! Ik raad je aan om dan een berichtje te sturen naar de Klantenservice met jouw vraag/opmerking en je e-mailadres en ordernummer. Dan kan de klacht naar de juiste afdeling doorgezet worden.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Team Webcare
de Bijenkorf

. . . . . .

Heeft op 17 juni 2021 om 13:37 geantwoord

Niet opgeost

Alle klachten die gemeld zijn door Mike_1996