Klacht: Bezorger bij De Gelderlander.

op 02 februari 2014 over Gelderlander in de categorie Kranten - Regionaal

Sinds ruim drie jaar was ik bezorger bij de gelderlander in Rheden.
Altijd op tijd en nooit ziek.ruim 3 jaar bezorger van 1 wijk en sinds november 2013 van 2 wijken.
Dat betekend kwart over vier opstaan en vijf uur op depot de hangmat jou kranten ophalen.En was ik om 6.45 weer thuis.Dit 6 dagen per week.ik deed het graag lekker vroeg opstaan en lekker buiten.Afgelopen woensdag 29-01-2014 voelde ik mij echt niet lekker,verkouden,hoofdpijn ,spierpijn,maar toch de bezorging gedaan.onderweg last van duizelingen,griep dus.
s,middags met asprine mijn bed ingedoken hopen dat ik zou opknappen.om vijf uur weer opgestaan. hondsbroerd en nu?de krant de volgende dag,het ging gewoon echt niet.mijn man die zaterdags altijd mee helpt had vroege dienst(om 6 uur beginnen)dus mijn back-up verviel.
mijn depothouder gebeld (gradus menning)dat ik ziek was het ging echt niet.
Vervolgens werd mij medegedeeld dat als ik de volgende dag niet zou komen ik gelijk NIET meer terug hoefde te komen.
Ik was verbaasd,ongeloof,boos,dat een depothouder van de gelderlander in rheden zo met zijn trouwe bezorgers omging.
Ik was mijn baantje echt kwijt.
Vervolgens ryonmanager van de gelderlander gebeld en U raad het al ze houden elkaar over de hoofden van de bezorgers de handen boven elkaars hoofd.
Ik was mijn baantje kwijt.
Tot op de dag van vandaag voel ik nog steeds zoveel onbegrip,dat men zo met een medewerker omgaat.
Wel wil ik graag de abbonees in mijn wijken waar ik vaak fijne en dankbare reacties van kreeg bedanken.
Het ga U goed!

Aan de ene kant zeg ik geef mij mijn twee wijken terug!
Aan de andere kant vraag ik mijzelf af wil ik voor zo,n bedrijf nog wel werken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gelderlander

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gelderlander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door g.a.sprong