Klacht: bezorgen

op 02 februari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 23-01-2014 zou ik een pakje ontvangen om 21.30.Dat heb ik dus niet,want het blijkt teruggestuurd.BonPrix heeft er weer een nieuwe zending van gemaakt en die zou ik op 28-01-2014
ontvangen. Ik zie s”morgens om 8.20 de postwagen aankomen maar weer geen pakje,dus ik denk komt misschien morgen wel.
Komt een benedenbewoner van de 1ste etage mijn pakje brengen
of hij die aan mij wilde geven.Dit is toch niet correct,als hij nou naar 5hoog moet lopen zeg ik alla,maar er is een lift in het gebouw.Mijn adres is Burg.dewidtstraat 5/125.Mevr.HAM

Dat dit niet meer gebeurt

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb PostNL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 11:32 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Ham,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.
Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door rakker1946