Klacht: Bezorgen

op 28 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

We hebben al een aantal weken de folders te laat gehad, het is nu Woensdag en nog geen folder te zien, de reclame gaat op Maandag in , zo jammer……hoop dat het opgelost gaat worden,

Ben tevreden als de folders op tijd bezorgt worden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 28 juni 2017 om 17:16 geantwoord

Goedemiddag heer/mevrouw,

Dank u wel voor uw bericht. Wij hebben uw melding opgepakt en gaan er mee aan de slag.

Klantenservice Spotta

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Landweer, Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van deze week (27) zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Groet Klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door Lies Landweer