Klacht: bezorgen

op 08 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 juni 2016 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Gubbels,

Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u de krant niet op tijd heeft ontvangen. Wij zullen contact opnemen met de bezorgdienst om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. U kunt ervan uit gaan dat de krant vanaf nu keurig en op tijd bezorgd zal worden. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf - RC

Alle klachten die gemeld zijn door fam.walter@gubbels.nl