Klacht: Bewust tegenwerken

op 03 juni 2016 over ING in de categorie Banken

Maanden lang tegengewerkt door medewerker ING dhr. Michel Hofste.
Ik heb vele medewerkers van ING aan de lijn gehad maar van niemand hoorde ik iets terug. Het leek net of dhr. Hofste een soort overmacht had.
Pas na mijn dreiging van een mogelijk artikel in de krant werd ik door hem na een half jaar gebeld. Hij was zich nergens van bewust. Helaas, ik ben door hem bij deze bank weg. Ook mijn drie volwassen kinderen hebben ING opgezegd. Jammer, deze man had het ontslag moeten hebben.

Het had opgelost kunnen worden, nu niet meer.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

9 maanden geleden - Beste Jan, Wat jammer om te horen dat je niet naar tevredenheid geholpen bent. Heel spijtig dat je moest besluiten je rekening op te zeggen. Onze excuses voor het ongemak. Echter, ik vind het lastig om inhoudelijk op je verhaal in te gaan. Het is me niet helemaal duidelijk waar het om gaat. Mocht je graag nog eens van gedachten willen wisselen, dan zie ik je toelichting tegemoet. Vriendelijke groet, Hilde ING Webcare

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 06 juni 2016 om 08:50 geantwoord

Beste Jan,

Mijn collega plaatste 3 juni onderstaande bericht:

Wij hebben niks meer van je gehoord en gaan daarom de klacht sluiten. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op.

Vriendelijke groet,

Tjitske
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door gedupeerde ex klant