Klacht: Bevuiling (verf) kleding en tas.

op 25 april 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Hoi beste

We zijn op 03-04-2017 bij filiaal hans anders in Sittard geweest waar op het tijdstip van openen nog diverse werkzaamheden waren aan het plegen.
Maar werden er niet voor gewaarschuwd en er hingen nergens borden en daarbij niets afgezet.
Als gevolg toen we rondkijken voor een bril.
Mijn hele gezin onder de witte verf zaten en het geprobeerd hebben het eruit te krijgen.
Maar helaas mevrouw. Van de zaak gaf me doekjes met alcohol erin waardoor ook nog alles wit uitslag.
Ik persoonlijk vind het stijlloos en onverantwoord.

Ps kan maar 1 foto meesturen maar heb er veel meer.

Grts juan

Als 't opgelost worden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Hans Anders

4 maanden geleden - Beste heer Prieto, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de service in de vestiging in Sittard. Ik ga uw bericht naar de regiomanager doorsturen. Binnen 5 werkdagen neemt een collega contact met u op om één en ander met u door te spreken. Het doel van dit contact is om samen tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Hans Anders Klantenservice

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 26 april 2017 om 09:01 geantwoord