Klacht: Bevoorrading actie artikelen

op 22 juni 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Goedemorgen,
De Lidl in het Pear Buckerf in Dordrecht heeft bij opening niet hun actie artikelen (non-food) in de winkel liggen.Alles moet nog uitgepakt worden, vorige artikelen wordt nog uit de rekken gehaald, medewerkster die dit doet heeft een matig werktempo en is ook niet klantvriendelijk, en dit is niet de 1e keer. Vanmorgen bedrijfsleidster aangesproken, maat het enige is sorry. Hier kan ik vrij weinig mee. Ik werk vandaag en als ik dan tussen de middag of eind van de dag komt is het op.
En voor de artikelen is op is op.

Als de actie artikelen bevoorraad zijn en ik de mogelijkheid heb dit te kunnen kopen.
Klantvriendelijkheid is ook er belangrijk. Gelukkig werken er daar die wel klant vriendelijk zijn. Graag ook een oplossing van de bedrijfsleidster en niet alleen een sorry.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 07 juli 2017 om 16:23 geantwoord

Beste Astrid,
Nogmaals bedankt voor je bericht over het filiaal in Dordrecht. Wij hebben op 22 juni 2017 je per e-mail op de hoogte gebracht van de afhandeling.
Klanttevredenheid is voor ons erg belangrijk en daarom is je melding direct besproken in het filiaal.

Mocht je alsnog vragen hebben dan kan je ons altijd mailen via contact@lidl.nl
Vriendelijke groet,
Het Lidl Team.