Klacht: Bevoorrading

op 12 september 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Uw mooiste, nieuwste LIDDL vestiging KERKELANDEN in Hilversum wordt zeer,zeer slecht bevoorraad. Het betreft vooral groente. Voorbeeld:op 5 sept. Geen sperziebonen, snijbonen te bekennen.
Geen magere kwark, al sinds de opening geen vriesmaaltijden als nasi goreng bahmigoreng Griekse rijst enz, zwijg ik over de sigaretten.
Dit zijn slechts enkele voorbeelden.

De chefs worden er ook moedeloos van.Ik vraag er maar niet naar, het antwoord is altijd, het is wel besteld.
Deze gang van zaken ben ik niet gewend. Zie U antwoord met belangstelling tegemoet, hoogachtend,
Amanda van Buuren
De Kreek 3
1231 NM Loosdrecht
PS is het zo netjes genoeg?

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als ik gewoon boodschappen bij LIDDL Kerkelanden kan doen zonder te hoeven uit wijken naar bv Albert Hein of verder weg de BONI of Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 september 2016 om 18:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr AJE van Buuren