Klacht: Bevestigingsmail

op 28 augustus 2017 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb eergisteren geboekt via tix.nl, voor 31 aug met de vlucht van fez naar Düsseldorf. Ik heb het direct betaald via iDeal. Ik heb ook direct een mailtje ontvangen wat een bevestigingsmail hoort te zijn. Ipv een bevestigingsmail was het een mailtje met daarin dat de reserveringsnummer: ERROR is.
En dat er een fout is opgetreden tijdens het verwerken van mijn reservering.
Er zou binnen 24 u een nieuwe juiste mail worden gestuurd maar daar is niets van gekomen.

Gewenste Oplossing:

Mijn vlucht die gaat al bijna en kan nog steeds niet inchecken omdat ik geen mail heb. Ik wil zsm een mailtje ontvangen met daarin de bijbehorende Tickets.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tix.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Tix.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tix.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tix.nl

Heeft op 28 augustus 2017 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mounirbouhayouf