Klacht: Bevestiging heeft geen waarde

op 09 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Vandaag (9-7-17) heb ik bij Booking.com een kamer gereserveerd voor 14-15 okt. 2017 bij Hotel Nello in Offenbach voor de perfecte prijs van €19,-.
Direct kreeg ik een boekingsbevestiging waarin de reservering voor € 19,- werd bevestigd. Na een uurtje werd ik gebeld met de mededeling dat er een vergissing was gemaakt. De kamerprijs moest € 159,- zijn. Uit coulance mocht ik de kamer hebben voor €149,-. Of ik maar even accoord wilde gaan.
In 2014 heb ik datzelfde Hotel Nello 1 nacht voor €29,- geslapen, daarom vond ik € 19,- niet zo heel vreemd.
Omdat ik niet accoord ging met €149,- i.p.v. € 19,- kreeg ik direct een mailtje waarin mijn boeking werd geannuleerd.

Ik ben tevreden als Booking.com onze bevestigde afspraak nakomt en er voor zorgt dat ik genoemde datum voor € 19,- kan overnachten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cornelis B